6 Kasım 2013 Çarşamba

Geleceği ile yerel arama: Yerel - 5 kat arama motoru izle (#SEW)

Yerel arama bozuldu. Şimdi ve gelecek için yerel arama stratejisi geliştirmek için yerel veri, kişiselleştirme, gelişen teknolojiler, yeni işlem yöntemleri ve teslimat artan önemi anlamak gerekir.


At SES San Francisco, yerel arama gelecek oturumu sırasında: 5 katmanları, yerel, Gregg Stewart (@greggstewart), Geary LSF başkanı keşfedilmeyi yerel beş kat:


Yerel para birimi para birimi için SEO (geri) daha çok kötü olması imkânsız. İsim, adres ve telefon numarası, sevk için NAP yerel para birimi, ve de bir şey ki bu kolay kafa karıştırıcı olabilir gibi görünüyor.


Diyelim ki şirket Batı Garfield St üzerinde yer alır. Sadece W Garfield St veya Batı Garfield Street koydu ne olur? Burada yüzlerce yerel (stok, fiyat, promosyon) için veri noktaları veri bakmak ne zaman gelecekte büyük bir parçası olan yerel arama kalmaya devam çok karmaşık bir sorun yani.


Paket: Bu bilgiler tüm platformlar ve siteler arasında senkronize UYKUYA ihtiyacı böylece bir URL ile çalışırken gibi kolay değil. Alıntı bina üzerinde çalışmak ve derecelendirme ve değerlendirme izleyebilirsiniz. Tüm iş ilanlarınızı (yerel Yahoo, Google Rehber, vs) yanı sıra dağıtım ağları (Yext, Localeze, vb.) kontrol. ve NAP bilgi tutarlılığı sağlamak için gerekli değişiklikleri yapın.


Tüketiciler için bir yerel işletme arama yaparken istediği yakınlığı ve alaka bu, ancak oldukça orada algoritması hakkında konuşurken değiliz. Üzerinde insanların yüzde 60ı değerlendirme ve derecelendirme işletmeler almak istiyorlar, ama sadece çünkü yeterli içerik insanlar sadece yüzde 20i aslında ne demek. Zengin veri deneyim istiyorlar, ama bugünün gerçeği gerçekten bunu desteklemiyor.


Stewart, "beyin cerrahı" San Francisco için bir arama sorgusu bir örnek verdi. Sen kazmak zaman derin sonuçları sayfasına aslında görmek "Araba kaza Avukatlar" gelir ve sizin merak vardır: araba kaza avukatlar için beyin cerrahı yukarı çeker bir ara güvenmek istiyor musunuz? Sunuyu ekran göz önünde bulundurun:


brain-surgeons-car-accident-attorneys


Paket: Daha bugün geleceği çok daha kişisel olacak. Bugün kitle bilgi atıyorsun ama yarın onu daha iyi kullanıcılar için özelleştirilmiş olacaktır. Bu aynı zamanda veri ve nasıl içerik ve mesaj dağıtma daha büyük bir odak koymak gerekir böylece bu algoritma platform ve cihaz, göre değişir dikkati çekiyor.


Arabirim aygıtları marka üzerinde aktif ve tek bir çözümü kabul edemem anlayış demektir. ComScore göre onların akıllı telefonlar için yerel arama kullanan kişi sayısı yüzde 41 artış olmuştur. Tabletler, şimdiden 100 milyon cihaz sahipleri ile daha hızlı bir hızda büyüyor.


Paket: Google cam ve diğer wearables gibi birçok farklı gelişen teknolojiler vardır gerçekleştirmek önemlidir. Yanıt veren web tasarım ileride tüm bu farklı cihazlar popülaritesi büyümeye başlaması çok önemli olacak.


Self servis check outs kabulü hızlı büyüme görüyoruz ve yardımcı cihazlar bir müşteri bir cep telefonu veya tablet göz atın. GoPayment gibi şeylerle daha işletmeler cep telefonları ve iPads yazarkasa dönmeye başladı.


Bazen şirketler bile yapacak mağaza içi eşleme akıllı telefonlar GPS dayalı. Bu pazarlamacılar ve/veya işletme sahipleri olarak anlamanız gereken şey üzerine başka bir katman daha ekler, böylece bir şey doğru hareket ediyoruz hareketidir.


smartphone-credit-card-transaction


Takeaways: Yeni işlem yöntemleri bizi müşteri hizmetleri geliştirmek, daha verimli hale ve veri yakalama yeteneğimizi artırmak olanağı verir. Daha iyi hareket yeni bu yöntemlerin nasıl çalıştığını, yerel işinizi geliştirmek için kolay olur anlıyorum.


Stewart vurguladı fikri ROBO -> BODO veya çevrimdışı online satın al -> araştırma satın online teslim çevrimdışı. Odak şimdi teslim son derece lokalize farklıdır. Rota dinamiklerini anlamak zorunda.


Paket: Eğer üzerinde odaklanmalıdır tarafından sokak sokak sonra mahalle mahalle, değil Pazar pazar. Teslimat, gelecekte gerçekten kazanmak için bir farklılaştırıcı kullanın.


En büyük sorunumuz bugün yeterince çevik değil miyiz ki, Stewart söyledi. Veri ve algoritma nerede en markaları yararlanmakta değil hem de fırsat alanlardır. Çok fazla veri var ve biz ne yapacağımı bilmiyorum.


Bu anahtar için prototip ve dağıtmak ? ne iş 6 ay önce çok iyi işe yaramadı şimdi. "Denedim" sonra emin olmak var diyorsan dön ve tekrar dene.


Yıllık plan varsa fazladan bir dolar bir kenara ve hazırlanan yerel pazarda hızlı bir şekilde değiştirir fikrini unutmayın de. Yenilik, test ve bütçeleme çeviklik gerektirir.


Howard Kazananlar ve kaybedenler içine yerel, ama ilk beş kat savaş backstory kırma Lerman (@Howard), CEO, Yext, Stewart, bıraktığı devam etti.


İlgili yerel arama üzerinde çok büyük bir savaş ve savaş nedeni basittir: Mobil değil. Biz büyük platformlar ? Google, Apple, Microsoft, Yelp ? mobil hakimiyeti için mücadele ve anahtar alanıdır.


En iyi iPhone apps bak, o olmayan oyunları tüm konum servisleri kullanın. Bu nedenle savaşı kazanmak istiyorsanız hem geliştiriciler ve kullanıcılar seçkin konumu ve mapping hizmet sunmak zorunda.


Yukarıda açıklanan yerel beş kat yerel arama savaşları savaş beş de çalışabilirsiniz. Yani kim kazanıyor ve kim bu savaşlar kaybediyor?


Konum verileri CDye gönderilen bir dosya değil. Savaşı kazanmanın anahtarıdır kendi kendini idame ettiren bu yüzden her zaman değişen bilgilerin, canlı bir bulut artık. O kim kendi kendini idame ettiren bir avantajımız var.


Kazananlar ve kaybedenler oldukça şaşırtıcı (değil sık sık "kaybeden" kategorisinde bulunan elma görmek). GroupOn ve Amazon konum verileri ama oldukça ürün veri değil ise Nokianın temelde tüm konum verileri şimdi ilgilendirir.


Arama ve veri ordularını uzmanlığı ile bu savaşı kazanabilir. Kaybeden bir kategoride Apple yine görüyoruz ve yerel Microsoft için Yahoo kendi kazanan çünkü onlar outsource etme fikri burada ilginç olan ne. Akıllı hareket.


Bu savaşı Kazanan özel işletim sistemi, gerçek zamanlı trafik verileri ve mükemmel tasarım kontrol sahip ve görüntü teknolojisi anlamına gelir. Bu temelde bir dizin olduğundan sosyal yerlerde büyük bir dezavantaj olur. Zaferler göz önünde bulundurun:


Bir kazanın itmek için bir kullanıcı Arabirimi ve bir sosyal ağ Facebook ihtiyacı ve Yelp (Google Maps ve kendi sistemini kullanmak saymıyorum) 10 yıl önce olduğu gibi aynı görünüyor. Oturaklı Google Haritalar kullanır.


Kazananlar burada o alt satın alma huni olacak. Bir arama ancak orada başlamak bitirmek değil çünkü geleneksel arama motorları bu savaşı kaybedersin.


Burada kazanmanın anahtarıdır basittir: özel dağıtım şebekesi. Hizmetin teslimini kontrol (önceden yapılan arama kontrol etmiyoruz bile) bu savaşı kazanacak. Facebook kaybeder, örneğin, çünkü onlar sadece sanal hediyeler, ki Elbette gerçek bir teslimat değil sunuyoruz.


Yerel arama savaşları kazanan kim? Howarda göre kazanan tüketici sensin. Biz birincil yararlananların vardır. Umarım gelecekte biz Amazon ürün haritadan veya Facebook sosyal bir harita göreceksiniz, ancak zaman gösterecek.


Yerel beş katmanları hakkında ne düşünüyorsun? Yerel arama savaşları gelince herhangi bir şirket farklı bir kategoriye ait sanıyorsun? Bize aşağıdaki yorum olarak düşüncelerinizi bildirin.


Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder