28 Eylül 2013 Cumartesi

Google damla siyah Bar & yerler gezinti Google logosu

New Google BarGoogle yeni üst gezinti değişiklikleri açıkladı. Bu yılın Haziran ayında başlatılan ve beyaz bir üst gezinti açılan ve Google + paylaşım özellikleri ile Google logosu ile yerine Google siyah bar düşüyor içerir.Yani diğer Google navigasyon yerine üst bar, sen fare açılır menüsünü tıklayın ve Google logosu üzerine Hizmetleri. Genişletilmiş "daha fazla" bölümü ile daha büyük bir göz olduğunu.New Google Bar Burada var tam uzunlukta üst bar, profil bilgilerinizi ve Google + paylaşım özellikleri:New Google Barbu Ekim ayı test başladı Google ve karar vermişler gibi sonuçları tutmak çok tahmin.İşte bir video demo:hoşlandın mı?Google Blogoscoped Forumlar Forum tartışma.


Oldukça kötü.  Yavaş ve hantal eski gezinti çubuğuna kıyasla.  Onları yer kazanmak için çalışıyoruz olduğunu iddia eden Toplam boğa olduğunu.  Yer kazanmak isteselerdi, onlar bu görünürlük yaklaşık yarım ne o zamanlar aşağı kesim yeni G-posta düzeni ile yapmış google de üst sırada gibi şeyler arasındaki gereksiz dolgu gülünç miktarda eklemek vermedi.  Daha basit olduğunu iddia eden saçmalık bir yük olduğunu; Herkes aşağı açılan menüleri (birden çok fare hareketleri çalışmasına alarak nedeniyle) daha olması sekmeleri çalıştırmak bir sayfanın üst/kenarı boyunca basit bir listesini kullanmak için daha karmaşık olduğunu bilir.  Böylece oraya gitmek için arama tipleri üstüne gitmek yerine geçmek için alışmak zorunda abuk ve damla-aşağı yemek listesi için benim nefret dolu olmak Google rağmen farklı aramalar için tüm bağlantıları sol taraftaki sütunda hala kullanılabilir durumdadır.  Düz-se bile daha kötü için sayfa değişti başka bir deyişle, bu önemli benim için kişisel olarak değil.


nefret ediyorum... ve ben nefret yanlış temelde tüm tarihinin hemen her kim arıyor için siteleri popları ziyaret nefret ediyorum...değil her yerde bu ziyarete geldim-cekti var olmak birisi görmek için şok edici ama bu yeni açılan aksak - kapakları üçte biri bu google üzerinde arama yapmak istediğiniz, ekran her aklıma toshiba yan bar kurtulmak olamaz...BUNDAN NEFRET EDİYORUM! Ben hala google bazen kullanır ama artık benim ana sayfa ve bu instrusive benim bilgisayarda olduğu gibi uzun sürmez.


Tıklayın resim ve haritalar istiyorum * hızlı * açın ve ardından bağlantıları bulmak için aşağı açılır için beklemek zorunda değildir. Google eski bağlantı seçenekleri vermezse ben bir düzeltme veya yeni arama motoru için bakıyor olacaksınız.


Kesinlikle nefret ve nefret bu yeni açılan menüden. Hatta Google kullanma temiz ekran nedeniyle nedenidir. Şimdi her zaman bir tarayıcı sayfası açık benim ekran dışında bu yeni önemsiz temizlemek gerekiyor. Gerçekten Google değiştirmeyi düşünüyorum.


O kadar daha fazla yer almaz. Yaptıkları tek şey, siyah bar üstünde Google logosu ve arama kutusu olan satır ile merge. Bu yüzden yeni yeniden düzen daha kompakt yapar.


Sevdim Google hızlı ve ben fare dokunmak yoktu çünkü (dışında bir bağlantıyı tıklayarak zaman), tembel, biliyorum ama şimdi, tıklayın zorunda tıklayın... Sadece bir baş ve işlemi daha zor hale getirir!


Geçenlerde reininstall krom vardı, şimdi ı-si olmak iğrenç büyük siyah damla kutu ve arka plan rengi, nasıl önceki google geri alabilirim değiştiremezsiniz


Okunabilirliği ve erişilebilirlik olduğunu şimdi azaltılmış, wtf, cidden. Google fanboy gibi asabi bir eskiden ama kör. Google daha fazla hayal kırıklığı yaratıyor. Ürünlerini kullanmayı bırakmak istemiyorum, ama onlar tutmak, sadece olacaktır onları kullanmaya devam etmek çok can sıkıcı.


Google AdSense HTTPS SitesWebmasterWorld haftalık Round-Up üzerinde 20 Eylül çalıştırın.


Profil linksGenesis Wordpress Tema yardım hakkında ne düşünüyorsun


adwords uzmanı
facebook reklam maliyeti
facebook reklam vermek
facebook reklam
facebook sponsorlu reklam
google adwords reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder